Tuesday, July 31, 2012

Pertemuan mereka!

بسم الله الرحمن الرحيم



Aku tatau sama ada lagu tema video ni yang buat mata aku seakan-akan kena tenyeh bawang atau mata aku memang masuk habuk! Tapi aku dapat rasakan semangatnya. Aku dapat lihat cahayanya. Dan aku rasa tidak sabar. Dalam kepala terbayang indahnya suatu hari nanti bila ISLAM kembali menjulang nama menjadi sebuatan semua. Bila ISLAM kembali menjadi ustadziatul alam. Ya masih banyak kerja yang perlu dilakukan. Masih banyak usaha yang perlu dicurah untuk membasuh semua hati-hati manusia supaya kembali kepada Allah. Masih banyak keringat yang perlu dibanting untuk memacu jiwa-jiwa mengikut syariat Allah. tapi aku yakin masanya pasti akan tiba. 

BE YOU PART OF IT OR NOT, ISLAM WILL DEFINITELY RISE AGAIN..INSYAALLAH!

No comments:

Post a Comment